Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

I opet Kosovo i opet "kvazikosovski kvaziizbori", i opet, dakle, Tamni vilajet

Komentari (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 22 novembar 2010 21:50
dragoslav pavkov
Ana Radmilović je hrabro (kao i uvek) odabrala stranu... To je strana srpske sirotinje sa Kosova i Metohije, kojoj nije bitno koji Srbin u njeno ime pregovara sa kriminalcima kvazidržave "kosovo". Kojoj je bitno jedino da preživi vremena kad je "paščad puštena a kamenje vezano". Očekujem kanonadu napada na tekst,ali to je valjda srpski usud...
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 22 novembar 2010 22:18
hiperborejac
Volim tvoje članke Ana .. autentični su i iskreni.
Tvoja ideja o "prihvatanju poraza " mi se čini ljudskom i razumljiva je .
Samo smrtonosna je .. za narod.
Tako su pre par vekova Srbi prihvatili poraz od Turaka i poturčili se... rezultat... "Bošnjaci" i recimo trenutno aktuelni Zukorlić.
Ili tako su Srbi prihvatili poraz u Hrvatskoj i pokatoličili se i ne zovu se više Srbi.Samo po ostacima prezimena znamo ko su.
Ti ovde predlažeš isto što su uradili Srbi u Enverovoj Albaniji... vidiš li ih negde danas.
Nisam u nnjihovoj koži i ko zna šta bih odlučio kad me moja rođena država neće.Ali ne bih se "poturčio"... sigurno.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 22 novembar 2010 22:30
Sergej Bulajić
Pretpostavimo da Srbi kojim slučajem žele da izađu na izbore u velikom broju, računajući na neizlazak većeg broja šiptarskih glasača koji su razočarani, verovatno bi osvojili veliki broj parlamentarnih mesta i mogli bi da odlučuju o svojoj sudbini (naravno samo sa jednom listom). Kad bi to bilo stvarno tako, onda bi šiptarska propaganda učinila sve da to predstavi kao opasnost za njihove nacionalne interese, i podigli bi broj glasača na ko zna koliki procenat.
Šta god Srbi uradili, ovi će im doskočiti na neki način, i jedino što sada mogu da urade svojim izlaskom na izbore jeste davanje legitimiteta šiptarskoj samoproglašenoj državi.
Voleo bih da procenat izašlih Srba (južno od Ibra) na izbore ne pređe 5%.
Međunarodna zajednica se hvalila na lokalnim izborima da je veliki broj Srba izašao na te izbore, a imate podatke da taj broj nije prešao ni 17% (za moje shvatanje problema i ovo jeste visok procenat).
Problem je u vlasti u Beogradu koja na sve načine želi da se otrese Srba sa KiM i samog KiM. Zato je problem našeg naroda još veći.
Jednostavno treba bojkotovati i ove izbore i pokazati čvrsto svoj stav o samoproglašenoj državi Kosovo.
Bog s nama braćo!
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 22 novembar 2010 22:56
Neofit77
Smatram da Srbi ne treba da izađu na izbore i da na njima neće bitnije poboljšati svoje uslove života, uz to daće lažnu sliku da je Kosovo multietničko i slobodno društvo. Jedino u čemu mogu da se složim sa Anom je to da je ova vlast odavno te ljude pustila niz vodu.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 22 novembar 2010 23:26
Dubravko
Pod uslovom da znate o cemu ste pisali podseticu vas da je svaki izlazak na republicke izbore koje raspise bilo ko na Kosovu, osim Srbije,PODRIVANJE USTAVOM UTVRDJENOG DRUSTVENO-EKONOMSKOG UREDJENJA I DRZAVNOG PORETKA, sto se tretira kao tesko krivicno delo. Slazem se da treba naci modus za produzetak srpskog postojanja juzno od Ibra, ali neko koga drzava placa imajuci dovoljno poverenja da ga postavi za rukovodioca ( citaj omoguci mu/joj raspolaganje finansijskim sredstvima)ne bi smeo ni pomisliti na tako nesto. Na kraju, slazem se da je visoki rizik slati decu u skole juzno od Ibra, ali verujte da takvih ima. To su oni za koje kosovski rukovodioci ( a vas kandidat je jedan od njih) nisu imali dovoljno sluha pa im nisu omogucili da rade, ili prividno rade, tako da ti ljudi nemaju osnovnih sredstava da decu salju u bezbednije, severnije delove Srbije. Za razliku od vaseg kandidata. Pitajte ga gde mu deca studiraju i ko sve to finansira?!
Ako ova drzava imalo drzi do sebe, ne misleci pri tome na doticnu iz vaseg teksta, morala bi ovakvim kandidatima obezbediti smestaj sa resetkama na prozorima.
Preporuke:
0
0
6 utorak, 23 novembar 2010 10:08
@@
Na kraju , svako ostane potpuno sam , prepušten sopstvenoj dilemi .I Tačijevi preci su bili srbi.
Preporuke:
0
0
7 utorak, 23 novembar 2010 10:40
Branislav Zekic Zeka
...ako neki srpski predsednik novi ili aktuelni toliko poludi pa prizna Kosovo – ja ga necu priznati.


I ne moramo. Nema za tim vise tolike potrebe ni bilokoji novi srpski predsednik jer je aktuelni vec priznao nezavisno Kosovo svojom katastrofalnom i samovoljnom i neovlascenom spoljnom politikom, svejedno rezultat je isti. Da li pogresnom zbog svoje nesposobnosti ili namerno pogresnom? To sada moze biti samo pitanje stepena njegove krivice.

Pre neko vece gledam na televiziji kako bivsi americki ambassador Vilijam Montgomeri ne imenuje ali otvoreno optuzuje naseg predsednika i ministra vanjskog da su glavni krivci sto cak ni podele Kosova vise ne moze biti. Pobedniku pripada sve! Pa kaze da su kardinalne greske nase diplomatije bile: Trazenje od MSP da se izjasni da li je jednostrano proglasenje nezavisnosti Kosova u skladu sa medjunarodnim pravom. Samovoljna, doduse pod pritiskom Brisela, prepravka Rezolucije o Kosovu donete od strane Skupstine Srbije. Ulazak Euleksa na Kosovo mu nije spominjao zbog obecanog nam ruskog veta u Savetu bezbednosti, ali to je bio prvi a mozda i odlucujuci korak u prazno nase jednoglave i tvrdoglave spoljne politike. Kad kazem jednoglave ne mislim na ministra vanjskog.

I to nije bilo dovoljno a nije ni bilo moguce da se Srbi bilo oko cega sloze. Evo i rascinjeni Artemije Radosavljevic se bunio protiv zvanicne (predsednikove) politike Srbije prema Kosovu. Prvo se bunio zbog toga sto je Siptarima namaknut biznis da oni obnavljaju srpske manastire i crkve koje su oni i porusili. A sto ne bi mogli? Nisu oni gori od zasticenog svedoka Cumeta koji asvaltira drumove po zemlji Srbiji. Cini mi se da je Artemije imao nameru da buni srpski narod na Kosovu protiv politike Beograda i aktuelnog predsednika. A to moze da bude jako opasno. Pa su ga procitali i rascinili.

A sta ce biti sa Vilijamom Montgomerijem?
I njega ce rasciniti. I sve vas na Kosovu a i sire ako pricate ko je kriv!
Preporuke:
0
0
8 utorak, 23 novembar 2010 11:29
srdjan
sustinski... to je to! lepo si razumela celu stvar, to je od tebe, uostalom, trebalo i ocekivati, obzirom na vreme koje ovde provodis,a jos vise obzirom na tvoju genetsku zainteresovanost za kosovo. eh sad, jos kada bi umesto doktorke trajkovic na celu jedne takve opcije bila osoba sa nedvosmilsenim politickim kursom, sa kredibilitetom, sa nesumnjivom opredeljenoscu za ideju... onda bi to bio trijumf!
ovako, i pored podrske drzavnog vrha i sjajnog novinara kao sto si, ne verujem da ce u ovom slucaju cilj oporavdati sredstvo, nazalost!
Preporuke:
0
0
9 utorak, 23 novembar 2010 14:06
Saša
Srbi treba da izlaze na izbore samo u okviru svoje zajednice, da bi održali demokratski kapacitet, i to svi Srbi sa Kosova, a ne samo oni koji danas tamo žive, nego i oni proterani 1998-1999. Na taj način moblisali bi 90% intelktualne snage srpskog naroda sa Kosova, a time bi i državi olakšali borbu za Kosovo, kada to državi bude trebalo. Nikako da ne izlaze na izbore koje raspisuje samozvana država Kosova.
Uostalom, ne poručuje ni moja država
Nemojte tako Ana, vlada je poručila da ``nema uslova da pozove Srbe na izbore``. To faktički znači:
-radite šta hoćete jer mi ne znamo šta hoćemo! Nije rekla ni DA ni NE. Pozvala bi da ima uslova, ali ovako bez uslova ne može. Bezobrazno! Šibicarski! Krajnje bezobrazno i nepošteno prema tom narodu na Kosovu.
Dobar tekst.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 23 novembar 2010 16:07
Danijela
Mislim da nije ni Rada, ali definitivno mozda neko mladji koji bi se lakse adaptirao na celu situaciju. Nama treba neki novi mladi profil jer smo se svih vec nagledali i to dovoljno dosta...veruj mi....Bilo sta sto nije isto...Pozdrav
Preporuke:
0
0
11 utorak, 23 novembar 2010 16:53
smetenjak
Rada Trajković je nekoliko puta ovih dana u jednoj emisiji rekla "Albansko liderstvo".Ona traži način kako da im se dodvori.Nju ne zanima narod, ona naroda odavno rasprodaje.Nju zanima njern lični vilajet i to ne samop na >Kosovu nego i van njega.I ti takvi, kojui imaju "Svoje i u Beogradu" i svakako u Prištini koji mute i ne zanima ih ništa drugo sem vlasgtitioh interesa, treba da se maknu iz politike.A oni opstaju.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 23 novembar 2010 19:18
Sergej Bulajić
@Danijela
Ako čitaš sve ovo, a živiš na KiM, onda imaš ozbiljan problem sa shvatanjem ozbiljnosti cele situacije i vezuješ je za marketing profila čoveka koji bi navodno bio dobar za Srbe. Uskoro će EU, Tadić i Tači da pronađu onu personu koja bi bila dopadljiva. Ovo su izbori koje organizuje tzv. nezavisno Kosovo, i to ne treba smetnuti sa uma, a Srbi južno od Ibra, ma u kolikom broju izašli, neće videti nikakve koristi od toga. Naprotiv, imaće samo štetu kao i do sada.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 24 novembar 2010 16:52
sima
razumem i one koji izlaze i one koji ne izlaze na ibrore. ne razumem samo one koji ne idu na kosovo a najglasniji su kad treba da osude odluke tih ljudi.
sta god uradili, srbi juzno od ibra, zelim vam svu srecu ovog sveta i nek vam je Bog u pomoci
toliko.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner